A Ford Pro filozófia
Hír megjelenése: 2021.09.13
A vállalati és közületi ügyfelek sikereire fókuszáló, tapasztalt vezetői csapatot állított fel a Ford Pro.
A Ford szervezetén belül külön globális szolgáltatási és kereskedelmi üzletágnak számító Ford Pro ma bemutatta új vezetőit, akik a cég azon törekvéseit irányítják majd, hogy praktikus termékeket és szolgáltatásokat fejlesszenek a vállalati és közületi ügyfelek számára.
“Tapasztalt vezetőket választottunk ki a Ford Pro élére, és e csapat teljes egészében arra összpontosít majd, hogy segítsen vállalati és közületi ügyfeleinknek növelni a járművek rendelkezésre állási idejét, ugyanakkor mérsékelni az autók üzemeltetési költségeit,” mondta el Ted Cannis, a Ford Pro vezérigazgatója. “Legfőbb törekvésünk ügyfeleink eredményessége, ezért vezetőink és munkatársaink világszerte azon dolgoznak, hogy tovább fokozzák a haszongépjárművek termelékenységét.”
A Ford Pro új vezetői:
- Tim Baughman, az Észak-Amerika régió igazgatója. Baughman éveken át irányította a Ford amerikai marketingjét, értékesítését és szolgáltatásait. Több mint 25 éven át dolgozott különböző globális pozíciókban a pénzügy, a marketing, az értékesítés és az üzleti stratégia területein a Ford, a Ford Credit és a Volvo Cars szervezeteiben.
- Muffi Ghadiali, a Ford Pro Charging vezetője. Ghadiali az Electriphi vezérigazgatója; ez egy Kaliforniában működő, az elektromos járművek töltésére és flottakövetésére szolgáló szoftvert kifejlesztő cég, amit a múlt hónapban vásárolt meg a Ford. Ghadiali továbbra is változatlan pozíciót tölt be az Electriphi élén, emellett pedig stratégiai fejlesztési feladatokat lát el a Ford Pro Charging részlegben.
- Navin Kumar, pénzügyi vezető. Kumar az elmúlt hat évben stratégiai vezetőként dolgozott a Ford Autonomous Vehicles LLC élén, irányítva a Ford vállalati stratégiai és üzletfejlesztési csapatait. Mielőtt a Fordhoz került, befektetési bankár volt a New York-ban a Guggenheim Partnersnél, ahol az autóipari és technológiai fúziókra szakosodott.
- Tracey Pass, humánerőforrás-igazgató. Pass irányítja majd a Ford Pro globális humánerőforrás-stratégiájának kialakításán dolgozó csapatot. Korábban a The Walt Disney Company humán erőforrásért felelős alelnökeként értékes tapasztalatot szerzett a tehetségek felkutatásában, a vállalati kultúra fejlesztésében és a jó hangulatú munkahelyek kialakításában.
- Rahul Singh, technológiai igazgató. Singh irányítja azt a csapatot, amelynek feladata az üzemidőt növelő, az üzemeltetési költségeket csökkentő és a flottajárművek teljesítményét fokozó föld-felhő technológia tökéletesítése. Singh ezt megelőzően a Ford Autonomous Vehicles LLC szoftverfejlesztési igazgatója volt, a Ford előtt pedig a Pivotal mérnöki tervezésért felelős alelnöke és a Xtreme Labs partnere volt.
- Wanda Young, marketing-igazgató. Young, a digitális átalakulás és az innovatív márka-marketing szakértője egy olyan csapatot vezet, amelynek feladata a Ford Pro márka felépítése, illetve a vállalati ügyfelek számára kifejlesztett új termékek és szolgáltatások népszerűsítése. A korábban a Samsung Electronics America marketing-igazgatójaként dolgozó Young jól ismeri a vásárlók gondolkodásmódját, akárcsak a márka, a digitális világ és az adatalapú információk összekapcsolásának módját.
- Hans Schep, az Európa régió ügyvezető igazgatója. Schep továbbra is a Ford európai haszongépjármű üzletágának vezetője marad, ahol már 2016 óta dolgozik ebben a pozícióban. Korábban számos különböző feladatot látott el a Ford szervezetén belül a termékmarketing, az értékesítés és az aftersales területein, illetve a Ford Netherlands igazgatójaként. A Ford Pro európai vezetőjeként Schep közvetlen felettese Cannis lesz, valamint Stuart Rowley, a Ford Európa elnöke.
- Ford Pro járművek: a belsőégésű és hibrid hajtású Fordok széles kínálata, kiegészülve a vállalat piacvezető haszonjárműveinek és üzleti célra fejlesztett pickupjainak tisztán elektromos hajtású változataival
- Ford Pro Charging: hardveres és szoftveres megoldások az elektromos járművek nyilvános, telephelyi és otthoni éjszakai feltöltésére, hogy az autók reggelre készen álljanak a munkára.
- Ford Pro Intelligence: digitális szolgáltatások és a járművekbe integrált funkciók, amelyek megkönnyítik az ügyfeleknek flottájuk kezelését és karbantartását.
- Ford Pro Service Elite: az amerikai Ford haszongépjármű-központok széles hálózatának további bővítése 120 külön erre létrehozott, nagy kapacitású szervizállomással, amelyek hosszabb nyitva tartással és gyorsított munkavégzéssel várják az ügyfeleket, valamint 1200 mobil szervizautó munkába állítása 2025-ig.
- Ford Pro FinSimple: összekapcsolt finanszírozás járművekhez, szolgáltatásokhoz és EV-töltéshez.
És ahogy azt már korábban bejelentették:
“A Ford Pro világszerte mindenki másnál jobban ismeri a haszongépjárművek vásárlóit – és ez még csak a kezdet,” nyilatkozta Cannis. “Folyamatosan tanulunk, és ezt a tudást arra használjuk, hogy vonzó termékeket és szolgáltatásokat dolgozzunk ki, hiszen vásárlóink nyeresége egyben a Ford Pro nyeresége is.”
Az új szolgáltatások fokozatos bevezetésével a Ford Pro integrálja, digitalizálja és leegyszerűsíti az áruszállítást:
A Ford Pro komoly célkitűzésekkel kezdi meg munkáját. A vállalat 2025-re 45 milliárd dolláros bevételre számít a hardverek és az ezekhez kapcsolódó új szolgáltatások értékesítéséből (az összehasonlítás kedvéért: 2019-ben ez az összeg 27 milliárd dollár volt). Észak-Amerikában a márka részesedése az egyestől a hetes kategóriáig terjedő haszongépjárművek piacán jelenleg meghaladja a 40 százalékot, Európában pedig a Ford már zsinórban hat éve az első számú haszongépjármű-márka. További információ: fordpro.com.
Forrás: Ford