Telephelyeink

Fiat Bravo 1,6 literes dízelmotorral (megérkezett)

Hír megjelenése: 2008.01.18
A Bravo már megvolt. Egy éve beszámoltunk a bemutatóról, kipróbáltuk a 1,9 Multijetet, és nemrég szó volt egy Tjet Sportról is. Valami azért mégis hiányzott, a Bravo szinte kívánta az 1,6-os dízelt.
A torinói bemutatón azonnal kétféle, 105 és 120 lóerős változattal próbáltak megismertetni. A gyengébbiknek 290, az erősebbnek 300 Nm a nyomatékmaximuma. Hűha, így elsőre nem is hangzik rosszul.
A közös nyomócsőben megemelték a nyomást, új rendszerű injektorokat találtak ki, és nem utolsósorban szereltek rá egy elektronikusan vezérel turbót. A 120 lóerős autó változó geometriájú turbóval készül.
Az egyhatos Multijethez hatsebességes - vagy ha valaki így jobban ismeri: C530 - váltó jár. Kellemesen kapcsolható, csendes darab, sőt a hatodik fokozat a menetzaj csökkentésének hasznos eszköze lehet az autópályán.
A minőség tekintetében eddig sem volt gond a Multijetekkel, de erre a motorra a fejlesztés során állítólag még fokozottabban odafigyeltek. A próbapadi vizsgálatokkal több mint 40 ezer órát vacakoltak, és körülbelül 1 millió kilométeren keresztül hajtották. Végül is oly' biztosak lettek a dolgukban, hogy a szervizintervallumot 35 ezer kilométerben határozták meg. Ez eddig még nem volt divat ebben a kategóriában.

Munkatársaink

Kérjük válasszon márkát!
Kérjük válasszon telephelyet!


Kérjük válasszon telephelyet!
Cím
2030 Érd, Kis-Duna utca 7-9.
Telefon
Nyitva tartás
Értékesítés:
Hétfő-Péntek: 08:00-17:00
Szombat: 09:00-13:00
Vasárnap: Zárva

Szerviz/Alkatrész:
Hétfő-Péntek: 08:00-17:00
Szombat-Vasárnap: Zárva
Kedves Ügyfeleink! 2024. november 29.-én, rövidített nyitva tartással, 08:00 – 15:00 között várjuk. Megértésüket köszönjük!

Visszahívást kérek



Weboldalunkon sütiket (cookie-kat) használunk annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek.
Az adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismertem. A tájékoztató ismeretében hozzájárulok a sütik használatához. További információk